Klacht: afgesloten

op 06 juni 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgeloste wegens achterstand betaling, kpn had een rekening over het hoofd gezien en daardoor niet factuur betaald.
Erg raar maar daardoor volledig afgesloten. Heen herinnering gehad of wat dan ook. Nu moet ik het bedrag alsnog betalen en ook nog heraansluitingskosten. Dit is eerder gebeurt en ben er nu wel klaar mee. Ik wil nu overstappen naar andere provider maar dan moet ik de rest van het abonnement in een keer betalen en ook nog de achterstand van 1 maand. Ik wil graag dat dit opgelost orde zodat ik bij een andere provider een nieuw abonnement kan afsluiten.

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janine4531