Klacht: afgerekend maar geen bestelling

op 19 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-09-2017 bij wish een jasje besteld.
Na het afrekenen via Ideal kreeg ik een popup met de mededeling ,oeps er is iets misgegaan met de bestelling.
Het bedrag van €30,00 is wel afgeschreven van mijn rekening maar de bestelling bleef in het winkelwagentje staan en er kwam ook geen mailtje ter bevestigingvan wish.
Het bedrag is overgemaakt naar rek.nr.NL59ABNA0626226163 met omschrijving 5880067922
0030002334055469 wish 00027klarnaAB.

Gewenste Oplossing:

Of de bestelling wordt alsnog geleverd of mijn geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 26 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke de Vos