Klacht: afeboeking zonder toestemming

op 24 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Lexa.nl,
Ik ben op 28-02-2013 lid geworden van Lexa.nl omdat ik wou kijken wat het allemaal was ik ben uiteindelijk lid geworden van deze dating site en heb keurig een betaling gedaan via Ideal zie hier onder.

WorldPay Customer Paymen SEPA iDEAL
IBAN: NL80RBOS0576XXXXX3
BIC: RBOSNL2A
Naam: WorldPay Customer Payments
Omschrijving: 2524514183 1120000
149188346 Lexa Ilius.net ILIUS
Kenmerk: 28-02-2013 13:30 112000
0149188346
944

Dit is allemaal prima verlopen keurig betaald en ben member geworden.
Nu het volgende.

Op 1 maart 2013 kijk wederom even me bank afschriften na en zie tot mijn verbazing dat er wederom geld van mijn rekening afgeschreven is door lexa.nl zie hier onder.

WORLDPAY CP BIBIT IP
45.11.46.255
WORLDPAY CP BIBIT IP
BETALINGSKENM. 39183534981
MEETIC ILIUS.NET
MEETIC.COM
BGC OPDRACHTEN Nieuwe overboeking – 101,10

Dit bedrag is door lexa.nl van mijn rekening afgehaald .
Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven om dit eraf te laten halen door jullie.

Nu mijn vraag ! ik ga niet voor dingen betalen die ik niet wil en zou graag die 101,10 euro terug gestort krijgen op mijn rekening 98.75.37.768 t.n.v. ABN-amro

Mocht ik hier geen gehoord aankrijgen zal ik aangiften gaan doen bij de politie wand ik ben hier niet van gediend dat er geld van mijn rekening afgehaald word terwijl ik hier geen toestemming voor gegeven heb.

Ik hoop dat we dit op een volwassen en normalen manier op kunnen lossen wand ik ben om maar even zacht te zeggen woest.

Ik heb jullie zelfs nog een keer of 20 proberen te bellen zelfs daar word niks mee gedaan of opgenomen ook niet eens erg vreemd allemaal dus.

Ik hoop van u te horen zo spoedig mogelijk.

Vriendelijke groet,

Marcus Ligthart
Hemelboog binnen 219
1705 SL Heerhugowaard
Mail: [email protected]
Mail: [email protected]
Tel: 06-52835059

Gebruikersnaam: MaKkus_a_260

Bericht van Lexa.nl

7 jaren geleden - Beste MaKkus_a_260,ik begrijp uit uw bericht dat er een afschrijving van 101,10 euro heeft plaats gevonden die u graag gerestitueerd wilt zien.Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en geconstateerd dat mijn collega reeds de betaling per 01-03-2013 voor u heeft geannuleerd. U zult dit bedrag dan ook binnen 4 tot 8 weken op uw rekening teruggestort kunnen zien. Helaas kan ik het proces van terugbetaling niet voor u versnellen, omdat hier een tussenbedrijf voor verantwoordelijk is.Uw huidige membership bedraagt 1 maand en zal per 31-03-2013 eindigen. Het kan even duren voordat de annulering op uw profiel is verwerkt.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marcus1970