Klacht: Afbreken wiel koffer type Nevada

op 14 juni 2016 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koffer gekocht op 22-4-2016, bij eerste gebruik eind mei 2016 breekt er een wiel af.
Op 1 juni 2016 schade gemeld.
Op 1 juni toezegging om de schade binnen 5 werkdagen op te lossen.
10 werkdagen later nog geen oplossing.
Na diverse telefoontjes de belofte om een rekening van het wieltje door te mailen en na betaling een wieltje te verzenden.
Geweldige service van princess !!

Gewenste Oplossing:

Per omgaande wiel opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kanaalweg Realestate B.v.