Klacht: Aegon schrijft ongevraagd verzekeringspremie van mijn rekening

op 02 augustus 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Ik heb in februari mijn auto verkocht.
Er is toen in februari ook de verzekeringsmaatschappij Onna Onna (Aegon) gebeld dat mijn autoverzekering met directe ingang gestopt moet worden.

Onna Onna is onderdeel van Aegon in Den Haag.
Je mag toch een goede service verwachten van een verzekeringsmaatschappij als de Aegon.

Ik had destijds mijn Onna-Onna (Aegon) autoverzekering afgesloten via Independer omdat ze op independer een goed cijfer hadden, maar op dit moment ben ik erg teleurgesteld in de werkwijze van Onna-Onna.nl (aegon.nl)

In juli 2017 kom ik erachter dat Onna-Onna (Aegon) nog steeds verzekeringspremie voor een autoverzekering van mijn bankrekening afschrijft via een automatische incasso.

Ik heb hierover contact gezocht met de klantenservice van Onna Onna (Aegon) want ik kon op de website van onna-onna.nl (Aegon) geen antwoord vinden maar ze kunnen hier niks meer aan doen omdat ze het niet hebben genoteerd.

Ik vind het echt belachelijk dat de Aegon een autoverzekering door laat lopen terwijl ik mijn auto al lang niet meer in bezit heb en dus helemaal niet verzekerd moet zijn voor een auto die ik niet heb!

Onna Onna (Aegon) ik wil graag de teveel betaalde premie van mijn autoverzekering teruggestort hebben.

Onna Onna (Aegon) Graag een oplossing want dit is niet klantvriendelijk.

Ik wil het teveel betaalde premiegeld van Onna Onna (Aegon) terug ontvangen omdat ik niet betaal voor een autoverzekering terwijl ik de auto helemaal niet in mijn bezit heb.

Onna-Onna (Aegon) ik vind niet dat ik hoef te betalen voor een autoverzekering als ik de auto niet bezit.

Alle klachten die gemeld zijn door frank2017