Klacht: Aegon / Larsa Telecom reparatie

op 17 maart 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb mijn laptop meerdere malen via Aegon bij Larsa Telecom laten repareren omdat ik alleen maar een groen scherm kreeg bij het openklappen van het scherm.

Bij het 1e keer opsturen was mijn beeld gemaakt alleen hadden ze mijn microfoon defect, maar omdat ik een student ben kon ik mijn laptop niet weer terug sturen omdat ik hem hard nodig had.

Vervolgens, maar maanden verder heb ik weer het zelfde probleem, laptop met een groen scherm.
Dus stuur ik mijn laptop voor 2e keer op, en geef ik dit keer aan dat ze de microfoon defect hadden gemaakt, en vroeg ik ze of hun dat konden repareren.
na aantal weken krijg ik mijn laptop weer binnen, en is dit keer het scherm netjes gemaakt, alleen werkt dit keer mijn microfoon en camera niet.

Dus toen heb ik ze opgebeld wat ik nou moest doen met het laptop, en zeiden ze dat ik het alsnog terug moest opsturen. Nou, ik stuur het laptop netjes zonder krassen of probleempjes terug (Met bewijs van foto’s).

Na een maand of twee bel ik ze op, omdat ik niks te horen heb gekregen wat er aan de hand is met mijn laptop. Het antwoord die ze op mijn vraag gaven was: Uw laptop is helaas total-loss verklaard en kan daarom niet gerepareerd worden en moest ik het verder handelen met Aegon.

Nou, ik heb ze gevraagd wat er aan de hand was dat het total loss verklaard kan worden. Ze zeiden dat het moederbord defect is geraakt waardoor de camera en microfoon het niet meer doet.

Na een week of 2 heb ik ze gevraagd om het laptop naar me op te sturen, maar hiervoor moest ik dus het 15% van de aankoopbedrag van het laptop naar hun overmaken. Dus ik heb dat zo snel mogelijk gedaan met het vergoeding die ik via jullie heb gekregen.

Dus, na een week of 2 na het laatste reparatie heb ik mijn laptop weer netjes in een verpakking met bubbeltjesplastic binnen gekregen en goed dicht.
Ik haal mijn laptop uit het verpakking, en kan mijn ogen niet geloven.
Er zit er zoveel krassen op en zoveel barsten in het scherm dat ik gewoon niks meer kon zeggen.

Ze hebben letterlijk mijn hele laptop kapot gemaakt en bekrast waardoor ik nu ERG met mijn studie achter loop!

Ik heb toen ik dit zag, per direct mijn telefoon gepakt en naar één van jullie medewerker gebeld voor een oplossing hiervan.
Ik moest dus uiteindelijk een klacht indienen via jullie site.
Waarop Larsa Telecom heeft gereageerd, en vervolgens foto’s als bewijs materiaal wouden. Nou, dit heb ik per direct naar hun toe gestuurd en heb ik de volgende twee weken weer niks gehoord.
Uiteindelijk na bellen en vele mailen verder, heb ik via Aegon een antwoord gekregen.
In het mail bericht stond er dat Aegon er helaas niks meer aan kon doen!???

Ik wil mijn oude laptop dat in goede staat weer het zelfde terug hebben, of het hele aankoopbedrag waarmee ik een nieuwe laptop kan halen. Ik ben al misschien bijna een half jaar mee bezig voor 1 reparatie, en hier laat ik het zeker niet bij!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 20 maart 2017 om 14:29 geantwoord

Beste heer/mevrouw Kalayci,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb het voor u uitgezocht en ik zie inderdaad dat u op 16 maart reactie heeft gekregen van de afdeling over de ingediende klacht. Wij hebben u schadeloos gesteld door de uitkering die u van ons heeft ontvangen. De schade is daarnaast correct afgewikkeld volgens de polisvoorwaarden. Helaas kunnen wij op dit moment verder niets voor u betekenen.

Vriendelijke groet,
Fardou
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kalayci