Mijn Klacht:
Modelnaam of productnummercode (PNC): 944188129
Beschrijving: Afwikkeling schade ovenruit.
Spontaan is in de nacht de buitenruit van onze heteluchtoven gesprongen. Was niet in gebruik of onlangs in gebruik geweest. Schade gemeld bij AEG en telefonisch door hen contact opgenomen. Dame in kwestie begon meteen met bericht dat dit buiten de garantie viel, voor een niet onaanzienlijk bedrag een monteur kon langskomen om te kijken wat eraan te doen is en verder geen enkele reactie of wat vervelend opmerking. Ik maakte haar er op attent dat ik als trouwe AEG klant (laatste 4 jaar een magnetron, oven, kookplaat, koel/vriescombi, was- en droogmachine en vaatwasser) graag wat vriendelijker te woord gestaan zou worden en dat ik gezien haar reactie er mogelijk verstandiger aan zal doen om de publiciteit op te zoeken. Haar reactie was schandalig; moet u doen en ik wens u een prettige dag om vervolgens de hoorn neer te leggen. Tot op heden weet ik nog steeds niet hoe het mogelijk is dat een ruit van de oven versplinterd en welke rechten ik heb. Bovendien kreeg ik nog wel te horen dat de 5-jaar garantie waar AEG zo van opgeeft geen dekking biedt op glas.
Gewenste Oplossing:
De oplossing die ik inmiddels aangeboden heb gekregen van mijn leverancier Voortman keukens was voor mij acceptabel maar staat geheel los van het onaangename contact met AEG klantenservice.
