Klacht: Warmtepompdroger protect plus lavatherm maakt geluid bij drogen

op 12 maart 2020 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb recent een warmtepompdroger aangeschaft van Aeg protect plus lavatherm series lavatherm. Als ik de droger aan zet piept het enorm. Nu heb ik ontdekt als ik tegen het deurtje aan duw, het probleem over is. Kunnen jullie dit oplossen? Heb reeds diverse malen contact gehad met klantendienst. Helaas niet echt behulpzaam. Mogelijkheid om technicien te laten onderzoeken, 100€ voorrijkosten, en.. € per 5 min igv reparatie.
Aanschaf van droger was een enorme investering. Jammer

Als de droger niet meer piept

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

7 maanden geleden - Goedemiddag, ik wil u aanraden om in dit geval contact op te nemen met AEG België. U kunt de contactgegevens via deze link vinden: https:www.aeg.benl-besupportcontact-us. Ik ga er vanuit dat zij u verder zullen helpen.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Amald

7 maanden geleden - Dank voor uw reactie. Van Aeg België krijg ik dezelfde reactie. Ik kom zo geen stap verder. Makkelijk zo🤔

Bericht van AEG

7 maanden geleden - Ik begrijp dat dat vervelend is, echter kunnen wij in Nederland geen service bieden voor consumenten woonachtig in België. Ik wil je toch aanraden met hen contact op te nemen indien je het niet eens bent met de reactie. Het spijt me je niet verder te kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Amald