Klacht: Waardebon iciparis

onderweg 1963 op 06 maart 2024 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in December 2023 een nieuwe wasmachinecterwaarde van 1000 euro gekocht waar bij je een waardebon kreeg van iciparis. Na 3 keer een email met bewijzen naar hun toegestuurd , maar krijg geen reactie terug en tot op heden niet mijn waardebon gekregen, waar ik recht op heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn iciparis waardebon hebben daar heb ik gewoon recht op. Dit zat bij de December maand als cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

9 maanden geleden - Goedendag, Het spijt me te horen dat u de ICI Paris bon nog niet heeft ontvangen en begrijp dat u de status wilt weten. Het is het beste om hiervoor direct Racktime te benaderen, dit is de partij die de actie voor ons afhandelt. Ze zijn telefonisch te bereiken op: 085-0861931 of per mail via: [email protected] en helpen u graag verder. Alvast veel plezier van de bon gewenst. Met vriendelijke groet, Lois – AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht onderweg 1963

9 maanden geleden - Na meerdere pogingen om hen te bellen te emailen geven ze geen gehoor. Telefoon wordt niet opgepakt en de emails worden niet gelezen. Ik verzoek AEG om actie re ondernemen zodat ik dat gebeurt krijg waar ik recht op heb

Bericht van AEG

9 maanden geleden - In drukkere periodes kan hier enige tijd overheen gaan, waarvoor excuses. Alle berichten worden echter in behandeling genomen door Racktime. Met vriendelijke groet, Lois - AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door onderweg 1963