Klacht: Stoomoven bodemplaat doorgeroest

Aem Roovers op 29 maart 2018 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stoomoven van 2010
Monteur deelde mede dat bodem rondom stoomgenerator was door geroest.
Niets aan te doen, nieuwe oven kopen was de enige oplossing. Volgens de monteur.
Je kocht immers ook elk jaar een nieuw mobieltje! Het was beslist geen fout van Aeg. Hij suggereerde of we steeds wel alle vocht hadden weggehaald met de spons!
De hele bodemrand rondom de generator is doorgeroest .
We vinden dat er sprake is van een ondeugdelijk constructie, wat betreft de stoomvoorziening en de bodem van de oven
Inmiddels is het stoomsysteem in nieuwe ovens dan ook aangepast.
Nb we zijn al jaren achtereen zes maanden op overwintering

Gewenste Oplossing:

Tegen een redelijke prijs vervangende stoomoven aanbieding
Rekeninghoudend met de technische levensduur en economische levensduur

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Roovers, Wat vervelend om te horen dat uw apparaat niet meer functioneert. Gezien de leeftijd van het apparaat, kunnen wij deze niet voor u omruilen. Het spijt me u niet positiever te kunnen berichten. Met vriendelijke groeten, Anjuli AEG Webare Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op: http:www.aeg.nl http:www.electrolux.nl http:www.zanussi.nl We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvangt u doorgaans sneller een antwoord op uw vraag.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste Anjuli, Hartelijk dank voor uw e antwoord, inzake mijn stoomoven. Teleurstellend is uw reactie. Het lijkt op een automatisch gegenereerd bericht. Ik verwacht geen omruiling van het product. Integendeel, dat zou ook niet redelijk zijn. Ik kan me niet vinden dat de bodem van onze stoomoven nu reeds is doorgeroest door de ondeugdelijke aansluiting van stoomgenerator en ovenbodem. Alleen hier bevinden zich nl de door-roest problemen. Hierdoor werken de andere functie van de oven ook niet meer, terwijl daar niets aan mankeert. Voor mij is een gewenste oplossing een nieuw apparaat tegen een coulance prijs. Met vriendelijke groet, Angelien Roovers

Bericht van AEG

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Roovers, Uw gewenste oplossing is een nieuw apparaat tegen een coulance prijs. Dat wordt bij ons gezien als een omruiling met bijbetaling. Gezien de leeftijd van het apparaat is dat helaas geen optie. Aan elke klacht op deze website wordt apart aandacht besteed. Het betreft dan ook geen automatisch gegenereerd bericht. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door