Klacht: Slechte service

Dorothee11 op 01 november 2020 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hautaine mevrouw aan de telefoon met 0,0 empathie. Wasmachine na 2,5 jaar al defect, maar mevrouw somde alleen maar de prijzen op wat een reparatie zou kosten. 119 euro om mee te beginnen en dan 100 euro erbij voor ongeacht welk onderdeel Daar begin je dus mee. EFO melding was mijn eigen schuld, moest hem maar laten drogen paar dagen met de deur open en overtollig water eruit laten lopen van de bodemplaat. Deze was kurkdroog, ze geloofde mij niet. Alles zonder resultaat. Wasmachine naar beneden gehaald, pomp misschien defect, maar staat nu bij andere leverancier, omdat we een andere gekocht hebben en natuurlijk géén AEG!!!

Gewenste Oplossing:

Excuus!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

2 jaren geleden - Goedemiddag, vervelend om te horen dat het gesprek zo gelopen is. En ik begrijp dat ook de bijkomende kosten onverwacht zijn. Gezien u al een oplossing heeft gevonden, zo haal ik uit uw bericht, ga ik er vanuit verder niets meer voor u te kunnen doen. Mocht dat anders zijn, hoor ik het alsnog graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Dorothee11

2 jaren geleden - Een oplossing in de vorm van een nieuwe wasmachine, welke wij volledig hebben moeten betalen? Kostbare grap voor ons en geen reclame voor AEG. Neem een voorbeeld aan Liebherr, geven 7jr garantie zonde extra kosten en hebben fijn personeel, klantvriendelijk!!!

Reactie van de melder van de klacht Dorothee11

2 jaren geleden - Overigens om ca 4 weken later te reageren op een klacht is natuurlijk absurd! Er moet wel gewassen worden natuurlijk ;-(

Bericht van AEG

2 jaren geleden - Indien u nog in het bezit van het apparaat was geweest hadden we wellicht kunnen kijken naar een andere oplossing. Een nieuw apparaat wordt wat dat betreft pas toegekend als een apparaat niet reparabel blijkt te zijn. We begrijpen uiteraard dat dit erg vervelend is. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Dorothee11

2 jaren geleden - Beste mensen, wat jullie écht moeten doen is eerder reageren op een klacht op KLACHT.NL. Maar vooral ook een vriendelijk empathisch iemand achter de telefoon zetten, die begrip voor je situatie heeft en het oprecht erg vervelend voor je vindt. Dit is een ervaring die ik voor het eerst meemaak in mijn leven (en ik ben 58!). Wij hebben verder alles van Siemens en nu ook Liebherr. Wat een verschil! Dus AEG, het kost jullie klanten...... Rotzooi verkopen jullie voor veel geld, doodzonde van zo'n mooie naam.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorothee11