Klacht: Nieuwe wasdroger door kapotte schankeren

09 op 05 juni 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in juni 2012 een AEg lavatherm, exclusiv warmtepompdroger gekocht. Helaas hebben we daar al veel trammelant mee gehad, filter in de droger was al kapot na een paar keer gebruiken, de aandrijfriem is vernieuwd en nu zijn ook nog de schanieren van de deur geknapt en helaas niet meer verkrijgbaar. Dus moeten we een nieuwe droger kopen omdat deze niet meer gebruikt kan worden, dure schanieren. Door de leverancier wordt verteld dat AEG deze schanieren niet meer gebruikt dus er zal wel veel meer mee aan de hand geweest zijn. Jammer maar het vertrouwen van AEG is bij ons nu helemaal weg. Wel een beetje te gek dat wij een nieuwe droger moeten aanschaffen terwijl deze nog maar 5 jaar oud is. Jammer, maar voor ons geen AEG meer.

Gewenste Oplossing:

Het zou heel fijn zijn als AEG ons hiermee tegemoet zou komen, een productiefout kan natuurlijk bij iedereen voorkomen maar een nieuwe droger is wel een behoorlijk bedrag ipv nieuwe schanieren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

7 jaren geleden - Geachte heer Hofman, Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft met uw apparaat. Graag vernremen wij van u het productnummer zodat wij kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Dit nummer kunt u terugvinden op het typeplaatje hetgeen binnen het apparaat te vinden is. Dank voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Nicolette

Alle klachten die gemeld zijn door