Klacht: Matige apparatuur

op 10 november 2019 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Slechte service. Wij hebben al meerdere malen ervaren dat dit bedrijf alleen service verleend als er dik voor betaald wordt. Hun apparaten gaan inmiddels opvallend vaak net na de garantieperiode stuk (droger, vaatwasser, afzuigkap), waarna er een monteur kan komen voorrijden voor 120,– (komt hijzij met een porsche?), vervolgens worden er telefonisch reparatie bedragen doorgegeven waar je steil van achterover valt. Na de reparatie wordt er dan een soort van korting geboden maar je blijft altijd met een ontevreden gevoel achter. Klacht bij ze indienen heeft geen zin. Deze wordt niet of naar herhaaldelijk mailen met tegenzin in behandeling genomen en wordt toch nooit toegewezen. Voor ons nooit meer een product van ze. Kijk uit met hun ‘zogenaamd’ goedkope kwaliteits producten!!

Wanneer dit bedrijf stopt met hun arrogante houding en zich eens klantgericht opstelt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

7 dagen geleden - Goedemiddag, ik begrijp dat het vervelend is dat er kosten gemaakt zijn voor de reparaties. Ik zie dat er kosten zijn gemaakt voor de reparatie van de droger en de vaatwasser. Echter, buiten de garantietermijn zijn er altijd kosten verbonden aan een bezoek. Wel hanteren wij tot 72 maanden een maximaal reparatietarief om de kosten toch beperkt te houden en de overige kosten voor onze rekening te nemen. Daarbij hebben wij voor het tweede bezoek van de vaatwasser, het bedrag van het eerste bezoek afgetrokken, om u toch ergens tegemoet te komen. Verder vind ik het vervelend om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Ik zal uw feedback meenemen en doorgeven aan de juiste afdeling.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door FROS