Klacht: Koelkast niet juist geïnstalleerd

ELabru op 23 februari 2025 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inbouw koelkast gekocht in november 2024. Is niet correct geïnstalleerd waardoor deze niet goed sluit. Tot twee keer toe een monteur laten komen. Nog steeds niet opgelost. Opnieuw een service afspraak ingepland, monteur weigerde langs te komen. Heeft namens ons een handtekening geplaatst onder het servicerapport. Dit is valsheid in geschrifte. Uiteraard een klacht ingediend bij AEG, we zouden worden teruggebeld/gemaild. Natuurlijk tot op heden nog niets vernomen. We zijn inmiddels weer een paar weken verder.

Gewenste Oplossing:

Dat de koelkastdeur zodanig wordt aangepast dat hij wel goed sluit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

3 weken geleden - Goedendag, In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er twee eerdere bezoeken hebben plaatsgevonden. Bij het eerste bezoek heeft de technicus aanpassingen gedaan aan het apparaat. Tijdens het tweede bezoek is door de technicus vastgesteld dat de deur sluit zoals hoort. Het bezoek dat daarna online is ingepland, is inderdaad door de technicus afgebeld. Dit omdat het apparaat bij het bezoek ervoor in orde is bevonden en het geen installatiefout betreft. Met vriendelijke groet, Lois – AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht ELabru

3 weken geleden - Beste Lois, Erg bijzonder dat de klacht hiermee is afgedaan. De klacht is er en blijft ook. Het is te belachelijk voor woorden dat een koelkast verkeerd wordt geïnstalleerd, vervolgens komt er iemand langs die wat rubbers opnieuw plakt en de boodschap meedeelt dat hij “dit niet veel beter gaat krijgen”. Dat betekent niet dat de klacht is opgelost. De koelkastdeur is gewoonweg scheef opgehangen in de kastdeur, maar omdat daar nu al gaatjes in geboord zijn werd verteld dat het lastig is om het opnieuw te boren. Dat lijkt mij niet ons probleem? Tevens is jullie klantenservice is slecht bereikbaar. We worden niet teruggebeld ondanks belofte. Er is namens ons een handtekening gezet voor iets waar wij het absoluut niet mee eens zijn. Graag zou ik teruggebeld worden met een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door ELabru