Klacht: 10 jaar garantie op de droger

Boenkenneth op 31 mei 2024 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Eind 2018 een aeg droger gekocht. Met 10 jaar garantie op de motor. Al een keer eerder een monteur langs geweest begin 2021, aangezien hij kuren had.

Sinds afgelopen weekend een raar geluid (alsof de haardroger aanstaat). Met 2 kleine kinderen hebben wij echt een droger nodig. Dus contact opgenomen met AEG en gevraagd of het wellicht de motor kon zijn. Dit was absoluut niet het geval werd ons aangegeven. We hadden dan ook een foutcode moeten hebben wat wij niet hadden. Ze hadden ook lange wachttijden eer er een monteur kon komen kijken.

Dus de plaatselijk verkoopwinkel opgebeld en de monteur kwam binnen 2 dagen langs. Nu blijkt het dus wel de motor te zijn. Nu zijn wij op onkosten gejaagd door AEG.

Geld retour aeg

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

1 week geleden - Goedendag, Wat vervelend te horen dat er een defect is opgetreden aan de droger en het is begrijpelijk dat u liever niet zonder wilt zitten. Op afstand kunnen wij geen uitspraak doen over het defect en of dit wel of niet onder garantie valt. Dit kan te allen tijde enkel ter plaatse door een technicus worden beoordeeld. Het staat u natuurlijk vrij om te kiezen voor een andere oplossing wanneer u de wachttijd voor een bezoek te lang vindt, echter kunnen wij dan niet aansprakelijk worden gesteld voor kosten die worden gemaakt. We hopen dat u weer met veel plezier gebruik kunt maken van het apparaat. Met vriendelijke groet, Lois – AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Boenkenneth