Klacht: Advies van niks

op 29 juni 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn dochter van 17 heeft zorgtoeslag aangevraagd. Via Google misleiden ze je naar Zorgtoeslag.nl
Het blijkt nu terwijl er € 39,50 van haar rekening is geschreven dat ze de aanvraag niet rechtstreeks bij de belastingdienst heeft ingediend, maar bij een tussenpersoon “de adviseur” Zorgtoeslag.nl.
Natuurlijk geeft Zorgtoeslag.nl aan dat je binnen 14 dagen van je aanvraag af kan, maar de meeste mensen merken pas als er iets is afgeschreven van je rekening dat er iets niet klopt, en dan is de vervaltermijn van 14 dagen al verstreken.
Mijn dochter heeft de aanvraag ingediend op 4 juni 2017, op 19 juni heeft Zorgtoeslag de aanvraag doorgezet naar de belastingdienst. En vandaag op 29-6-2017 wordt het bedrag afgeschreven. Allemaal erg gewiekst. Smerige praktijken om zo minderjarigen van hun geld af te helpen.
Zorgtoeslag.nl geeft aan dat ze de aanvraag controleren, en daar betaal je voor. Wat valt er nu de controleren aan een aanvraag van een 17-jarige zonder inkomen.
Ik vind dit wel zo laag bij de grond.
Ik heb nog aangegeven aan Zorgtoeslag.nl dat ik het bedrag zou kunnen storneren, toen zei de dame van Zorgtoeslag.nl dan krijgt u gewoon een herinnering en aanmaning hoor, u moet toch betalen. Deze vreselijke autoritaire toon, te gek voor woorden.

Wanneer dit soort adviesbureaus een vette tik over hun vingers krijgt. Boetes of iets dergelijks krijgen, zoals zij misleiden, dit kan niet door de beugel.
Zorg ervoor als belastingdienst dat jij altijd als eerste hit naar voor komt als iemand zoekt naar zorgtoeslag via Google.
En natuurlijk zou ik graag zien dat mijn dochter haar €39,50 terug krijgt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gumster