Klacht: Advertenties worden keer op keer erg snel verwijderd

op 07 juli 2016 over Speurders.nl in de categorie Websites - Advertenties

Al maanden kamp ik met het probleem dat een of meerdere advertenties die ik plaats op speurders er in rap tempo verwijderd worden zonder dat ik een mail of reden krijg waarom dit gebeurd. Al tig keer speurders gemaild hierover maar meer dan sorry krijg ik niet te horen.

Meestal binnen 5-10 minuten zijn mijn advertenties weer weg terwijl ik geen regels overtreed wat betreft foute of aanstootgevende tekst, foto’s of wat dan ook…??

Volgens speurders worden de advertenties vanuit verschillende IP adressen verwijderd maar heb ook al tig keer mijn wachtwoord veranderd en dat helpt ook niets. Speurders geeft me geen IP adressen en doet verder helemaal niets….en daar durft speurders ook nog een donatie of geld voor te vragen voor deze erg slechte service.

Ik zou het prettig vinden als speurders helpt om dit probleem op te lossen of de oorzaak nu bij hen of elders ligt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Speurders.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Speurders.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Speurders.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Speurders.nl

Heeft op 15 juli 2016 om 10:08 geantwoord

Beste heer/mevrouw Janssen.

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Wij zijn echter van Speurders aanbiedingen en niet van de advertenties die op Speurders staan. Wij zien dit echter als een erg serieuze klacht en hebben deze klacht dan ook doorgestuurd naar onze collega's van Speurders. Wij gaan er vanuit dat zij zo spoedig mogelijk contact met u op zullen nemen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Speurders aanbiedingen

Heeft op 20 juli 2016 om 21:40 geantwoord

Mijn klacht is nog steeds niet opgelost en mijn advertenties verdwijnen nog net zo snel als ik ze plaats maar speurders zegt de klacht opgelost te hebben???? Wat een K*T site is speurders zeg...bah bah

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.Pim