Klacht: Adreswijziging tot 4 maal toe niet doorgevoerd!

op 06 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 maal contact gehad met ziggo om mijn adres te wijzigen. Telkens weer de reactie: Ja meneer, ik heb het aangepast. U ontvangt nog een bevestiging hiervan.

Inmiddels is mijn post meermaals op een verkeerd adres bezorgd en nu zelfs de SIM-kaart.

De laatste keer heeft Ziggo n.a.v. mijn klacht zelfs géén contact meer met mij opgenomen.

Ik ben inmiddels overgestapt, ik geef mijn geld liever aan andere instanties uit dan dit falende bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evenmin