Klacht: Adreslabels niet gekregen

op 04 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Direct betaald via iDEAL. Zending online aangemaakt. Ik kreeg de labels Voor geadresseerde en barcode niet zichtbaar. Moest steeds een nieuwe zending aanmaken. Betrof verkoop via marktplaats en had koper beloofd vandaag nog te verzenden. Uiteindelijk mijn pakket afgegeven bij een post nl punt

Gewenste Oplossing:

In ieder geval de kosten terug van Kiala alsook die van TNT 6,95. Wat nu noodzakelijk was omdat ik mij aan m'n afspraak met koper wil houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tijdrovend