Klacht: adres onbekend

op 02 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na vruchteloos met de klantenservice van Selectvracht te hebben gemaild hoop ik nu op een reactie die wat aan mijn klacht doet.
Ten onrechte is mijn pakketje teruggestuurd naar de afzender in Duitsland met mededeling:’adres onbekend’. De afzender heeft me een foto gestuurd, waarom mijn adres correct en duidelijk leesbaar is te zien. Selectvracht erkend dit feit, maar blijft naar de afzender verwijzen. Die heeft inmiddels al veel werk gehad door deze fout en gaat niet ook nog eens achter de portokosten aan. Die heb ik opnieuw moeten overmaken. Ik wil deze vergoed krijgen van Selectvracht. De klantenservice heeft het over een restitutieformulier, maar dat is onvindbaar op de website…

Contact met iemand van selectvracht die de bevoegdheid heeft dit op te lossen, cq mijn portokosten rechtstreeks (niet via de verzender)te vergoeden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2012 om 09:48 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door aisha.trimbach