Klacht: adres

op 20 maart 2017 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een galakleed besteld op Nelly.com
Mijn huisnummer heb ik fout opgegeven.
9 ipv 90.
het nummer 9 bestaat niet eens in de straat.
Ik heb naar de klantendienst gemailed maar ondertussen dus al een mail gehad dat mijn pak onderweg is….
wie kan mij helpen??

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn huisnummer veranderd is naar 90.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fien bogaerts