Klacht: Adres

op 04 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Na mijn bestelling via groupon zie ik dat mijn adres opgaven niet goed is doorgevoerd, hier is mijn oude woon adres ingevoerd.
Ik heb mijn bestelling op zaterdag geplaatst.
Op zaterdag en zondag is groupon telefonisch niet bereikbaar. Hierop heb ik via hun eigen website een mail gestuurd met de vraag alsnog het juiste adres doornemen voeren bij mijn bestelling.
Omdat ik vandaag (,maandag) nog geen bericht heb gehad heb ik telefonisch contact ge zocht. Hieropuur kreeg ik een man aan de telefoon die mij te woord stond, na even in de wacht te hebben gestaan vertelde hij mij dat er niets meer mogelijk was. De bestelling wastafel al doorgevoerd, ik kon dus ook geen adres weizing doorvoeren. Zijn antwoord was dat ik maar op mijn oude adres het pakketje moest opwachten..

Ik heb zelf zo spoedig mogelijk contact gezocht via de mail, ( enkele minuten na de bssteling).
En daarbij ook nog achteraan gebeld omdat men binnen 24uur contact zou opnemen, wa’t ook niet gebeurd is. Dus zelf maar contact gezocht.

Mij bestelling wordt geannuleerd en ik wil mijn geld terug, inclusief verzendkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce28