Mijn Klacht:
In juni 2016 besteld ik wat goederen van Koopjedeal, en ik koos om mijn betaling vai AfterPay te laten verlopen.
Dit had ik eerder gedaan, en de zaak liep toen vlekkeloos.
Nadat de goederen binnen waren keek ik uit naar de factuur van AfterPay. Omdat ik van plan was op vakantie te gaan wilde ik de transactie gelijk afhandelen. De factuur van AfterPay bleef uit. Gedurende de maand juli keek ik dagelijks in zowel mijn inbox als in de spam folders, in de verwachting de factuur te ontvangen.
Ook zocht ik regelmatig op mijn mail server naar de factuur.
Toen ik in medio augustus nog steeds geen factuur had ontvangen, heb ik contact gezocht met Koopjedeal over de kwestie.
Dit deed ik in de veronderstelling dat de communicatie tussen de twee bedrijven misschien was misgelopen.
Telefonish contact met Koopjedeal bleek moeilijk te zijn, daarom heb ik geprobeerd via de chatline de kwestie voor te leggen. De chatline was ook onbereikbaar, en naar aanleiding van de mededeling op hun website, heb ik de zaak opgeschreven,in de hoop op een antwoord. Van Koopjedeal kreeg ik een email dat de zaak zou worden uitgezocht.
Op 23 augustus kreeg ik via email van AfterPAy een laatste herinnering voor een onbetaalde factuur waarde 33,11, verhoogd
met administratiekosten van 20 euro. Het bedrag van 33,11 heb ik direct betaald. Tevens heb ik aantal een emails verstuurd aan AfterPay met een beschrijving van mijn handelingen, en het verzoek om de adminstratiekosten te annuleren.
Ook heb ik geprobeerd via de telefoon de kwestie voor te leggen aan AfterPay. Dit bleek onmogelijk, omdat het bedrijf was naar eigen zeggen, slecht bereikbaar.
Uiteindelijk heb ik toch de verhoging avn 20euro ook betaald, onder protest.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer de administratiekosten van 20.00 euro worden aan mij terugbetaald.
