Klacht: Adminstratiekosten ondanks pogingen om op tijd te betalen

op 16 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

In juni 2016 besteld ik wat goederen van Koopjedeal, en ik koos om mijn betaling vai AfterPay te laten verlopen.
Dit had ik eerder gedaan, en de zaak liep toen vlekkeloos.
Nadat de goederen binnen waren keek ik uit naar de factuur van AfterPay. Omdat ik van plan was op vakantie te gaan wilde ik de transactie gelijk afhandelen. De factuur van AfterPay bleef uit. Gedurende de maand juli keek ik dagelijks in zowel mijn inbox als in de spam folders, in de verwachting de factuur te ontvangen.
Ook zocht ik regelmatig op mijn mail server naar de factuur.
Toen ik in medio augustus nog steeds geen factuur had ontvangen, heb ik contact gezocht met Koopjedeal over de kwestie.
Dit deed ik in de veronderstelling dat de communicatie tussen de twee bedrijven misschien was misgelopen.
Telefonish contact met Koopjedeal bleek moeilijk te zijn, daarom heb ik geprobeerd via de chatline de kwestie voor te leggen. De chatline was ook onbereikbaar, en naar aanleiding van de mededeling op hun website, heb ik de zaak opgeschreven,in de hoop op een antwoord. Van Koopjedeal kreeg ik een email dat de zaak zou worden uitgezocht.
Op 23 augustus kreeg ik via email van AfterPAy een laatste herinnering voor een onbetaalde factuur waarde 33,11, verhoogd
met administratiekosten van 20 euro. Het bedrag van 33,11 heb ik direct betaald. Tevens heb ik aantal een emails verstuurd aan AfterPay met een beschrijving van mijn handelingen, en het verzoek om de adminstratiekosten te annuleren.
Ook heb ik geprobeerd via de telefoon de kwestie voor te leggen aan AfterPay. Dit bleek onmogelijk, omdat het bedrijf was naar eigen zeggen, slecht bereikbaar.
Uiteindelijk heb ik toch de verhoging avn 20euro ook betaald, onder protest.

Ik ben tevreden wanneer de administratiekosten van 20.00 euro worden aan mij terugbetaald.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 19 september 2016 om 15:50 geantwoord

Beste heer Dagnall,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het uiteraard vervelend dat u geen facturen noch herinneringen van ons hebt ontvangen. Wij hebben een verzoek ingediend bij onze financiële administratie om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen wat betreft de administratiekosten.

Wij zijn nog in afwachting van antwoord en hopen u zsm te kunnen informeren.

Vriendelijk groet,
Dieuwke

Heeft op 21 september 2016 om 17:40 geantwoord

Dit is nog geen oplossing. Misschien vraagt Klacht.nl te snel om een mening over deze kestie

Reactie van de melder van de klacht MichaelSD

2 maanden geleden - Hopelijk is deze zaak nog niet echt afgehandeld? Ik heb 2 dagen gewacht voordat ik mijn mening gaf

Alle klachten die gemeld zijn door MichaelSD