Klacht: Administratieve wanorde en superslechte service

op 26 april 2016 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik probeer nu vanaf februari een creditcard via mijn ASN rekening te krijgen. Helaas moet dat dan via ICS. Bij mijn oude vertrouwde ban ING gaat dat via de bank zelf.
Eerste aanvraag van 21-02 ging na veel heen en weer communiceren mis. Ik kreeg pas na een maand te horen dat ik niet mijn postbus had mogen gebruiken maar mijn normale adres en dat zou dan later gewijzigd kunnen worden in het postbusadres. Dit had men me natuurlijk ook in een veel eerder stadium kunnen duidelijk maken.
Ik had overigens al op alle verzoeken gereageerd door een kopie van mijn ID, inkomstenbewijs (loonstrook), bankafschrift en een adresbewijs (BRP van de gemeente).
Nu konden ze mijn aanvraag alleen behandelen als ik die opnieuw via de website zou indienen. Waarom op die manier? Geen idee, gebrek aan creativiteit en gebrek aan goede service.
Ik heb toen een nieuwe aanvraag ingediend op 31-03 omdat men me verzekerd had dat ze de stukken van de eerdere aanvraag zouden koppelen en ik niet alles opnieuw hoefde op te sturen.
Naadat ik hen had gewezen op de eerdere aanvraag met alle stukken, kreeg ik ruim 2 weken geen reactie meer. Ik mailde nog maar eens en vandaag kreeg ik een reactie:
Mijn aanvraag was inmiddels verlopen en kon niet in behandeling genomen worden. Of ik maar weer een nieuwe aanvraag zou willen doen. ECHT?! Moet ik nu voor een 3e keer in ruim 2 maanden een nieuwe aanvraag doen?!
Omdat ik een jaar geleden van ING naar ASN wilde overstappen en ik de overstapservice nog niet gebruikt heb, gelukkig, kan ik mijn rekening bij ASN nog eenvoudig beëindigen zodat ik weer terug ben bij mijn vertrouwde bank ING waar ik gelukkig nog steeds mijn creditcard heb. Het zou jammer zijn als het zover moet komen, dan is mijn zoektocht naar een “betere” bank mislukt. Ik heb ASN op de hoogte gebracht.

Als mijn eerdere 2 aanvragen nu eindelijk op correcte wijze verwerkt worden. Een 3e keer dezelfde aanvraag indienen gaat absoluut niet gebeuren omdat ik inmiddels geen vertrouwen heb in die procedure bij ICS.

Alle klachten die gemeld zijn door gerko511