Klacht: administratieve chaos en totale klantonvriendelijkheid bij ICS

op 19 augustus 2016 over International Card Services in de categorie Creditcards

Al sinds begin mei proberen we onze limiet van de Visa card te verhogen. We zijn al ruim 30 jaar klant bij Visa zonder enige wanklank. We hebben een paar jaar geleden zelf en geheel vrijwillig onze limiet verlaagd, omdat bij vrienden van ons fraude had plaatsgevonden bij een hoge limiet en zij toch veel problemen ondervonden bij de oplossing hiervan. Omdat wij veel reizen, met name cruises en we dan ineens vrij veel geld nodig hebben, willen we toch onze limiet weer terugbrengen op het oude niveau en hebben daartoe een verzoek bij ICS ingediend. Nu, na bijna 4 maanden is er geen enkele progressie. We hebben alle mogelijke documenten opgestuurd, conform hun verzoek, vervolgens krijgen we een automatisch antwoord dat we binnen 15 werkdagen reactie krijgen, en die reactie blijft uit. We bellen vanuit ons woonland (wonen in het buitenland) met alle kosten van dien en krijgen vervolgens de melding dat de aanvraag bij de supervisor ligt en er nog een document ontbreekt. Als we dat op sturen zal de aanvraag gehonoreerd worden. Sturen het gevraagde op en horen vervolgens in de meeste gevallen niets meer. Weer bellen, krijgen dan de melding dat ze nog iets anders nodig hebben, wat we ook al lang opgestuurd hebben, en zo gaat het maar door. Het lijkt wel of ICS geen enkele belangstelling voor haar klanten heeft.

Als mijn verzoek nu eens snel en netjes zou worden afgehandeld, Liefst toegewezen natuurlijk, maar als dat om een of andere reden niet kan, dan gemotiveerd waarom. Helaas hebben zij een monopolie positie, anders waren we allang weg geweest.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HuibD