Klacht: Administratiekosten zonder enige voorkennis

op 14 augustus 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een reis geboekt via Afterpay. Heb het bedrag netjes betaald. Krijg het bedrag teruggestort en zonder enige opgave moet ik een bedrag met extra kosten betalen. Mag dit zomaar of moet men eerst een waarschuwing geven? Het is dat ik de app heb van Afterpay, anders was ik er nooit achtergekomen.

Gewenste Oplossing:

Niet betalen van extra administratiekosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Gaby van Kerkvoorde,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien twee orders van citytrip op uw gegevens, 1 van 24-06-2017 en 1 van 08-07-2017. Deze eerste bestelling is betaald, alleen op 27-07 geannuleerd en om deze reden hebben wij uw betaling op 29-07 teruggestort.

Wij hebben u door middel van een betaaloverzicht en kosteloze herinnering op 10 juli en 26 juli op de hoogte gesteld van deze rekening en u heeft hier ook op 26 juli contact met ons over gehad. Tevens heeft u op 27 juli van ons een bevestiging gehad van de annulering en is het bedrag hierop teruggestort, dit heeft u pas opnieuw betaald op 14 augustus.

Wij hebben u meermaals laten blijken dat er een openstaand bedrag was. Wij kunnen daarom de administratiekosten niet voor u crediteren.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Samantha

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:26 geantwoord

Dit betreft een hele andere casus. De casus waar het om ging daar heb ik geen enkele melding van gehad. Pas de dag waarop de administratiekosten zijn verhoogd. De rest van de casussen waren al betaald en of geannuleerd. Graag zou ik de admininistratiekosten terug willen hebben wegens nalatigheid van Afterpay.

Alle klachten die gemeld zijn door FreekGaby