Klacht: Administratiekosten en incassokosten al na 22 dagen van betaling

op 12 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,
Mijn dochter van 17 jaar heeft een boete ontvangen van € 70 voor traject Middelburg/Den Bosch op 3 juli 2017 en deze 22 dagen later betaald op 25/7 (hiervan is mijn dochter ook nog 14 dagen met vakantie geweest en dus niet in staat tot betalen).
Echter op 21/7 heeft NS een nieuwe factuur gestuurd met direct ophoging van 15 euro administratiekosten We hebben geen aanmaning ontvangen van de factuur van 3 juli.
Op 17 augustus valt een factuur op de deurmat van Bosincasso met nog eens een extra boete van 40 euro. Contact met hen opgenomen maar werd zeer onbeschoft te woord gestaan. NS Boetebeleid een brief gestuurd maar geen reactie ontvangen.
Is het normaal dat je wanneer je een factuur 22 dagen na datum van factuur betaald opgescheept wordt met 15 euro administratiekosten en 40 euro incassokosten zonder een aanmaning te ontvangen?

creditering van administratie- en incassokosten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. van der lee