Klacht: administratiekosten bij

op 03 april 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had spullen bij de drogisterij.net besteld. Ik had na lang wachten mijn pakket gekregen . De andere spullen heb ik niet gehad. Het waren romed alcoholdoekjes van 1,49 euro en bezorgkosten van 3,99. Factuurbedarg 5,48 euro. Onderin stond dat deze factuur is reeds betaald via afterpay.

Gewenste Oplossing:

Ik had zelf ook nog emails verstuurd naar de klantenservice. Ik zeg : ik ga niet betalen voor de produkten wat ik niet heb ontvangen. En dan ook nog administratiekosten bij. Vind heel slecht hoe jullie te werk gaan.
Factuutnummer: 8975299 en klantnummer: 8298992. Ik hoop z.s.m. antwoord te krijgen.
Mvg, Francisca

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 04 april 2020 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door to_tjol