Klacht: Administratie kosten

op 12 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Hi
Vandaag 12-12 om 03:30 in de ochtend
Ff mijn app opengemaakt voor status controlle
2 bestellingen stonden op 0 dagen betalen
Heel duidelijk voor aan
Ik neem dus aan dit is de laatse dag is van betaling. Nou mooi! Lekker uit gerekt vind ik
Dus ik ga rond 5 slapen en 12 uur wakker worden.
Krijg ik email om half 1.
Ja uw 2 bestellingen hebben administratie kosten van 6 euro perstuk erbij gekregen.
Dus ik denk.. Hoe ken dat nou?
Vandaag nog gekeken dat 0 dagen over was.
Dus vandaag betalen en dan opeens zelfd dag nog administratie er bij!
Dus ff gebeld naar afterpay nu net.
Uit eindelijk willen ze 1 administratie kosten weg halen en ander niet ?! Dus moest ik tog 1x 6 euro betalen.
Nou dat is dus vaag he
Toen werd verteld als ik het niet accepteer voor 1x 6 euro dat ik dan maar een klacht kan indienen hierzo.
Vreemd zaakje hoor.
Ik vind als uw app op 12 dec mij aantoond dat ik die dag gewoon nog kan betalen zonder kosten omdat 0 dagen over ware.
En dan die zelfde dag omgv. 9 uur later adminstratie koste erbij komen vind ik absurd.
Maar dat je de situatie begrijpt en dan zegt okay we halen dan 1x 6 euro administratie kosten weg andere moet je betalen. Dat is heeeel raar.
Tenslotte als de termijn voorbij was en dat was al aangetoond vind ik het best. Dan was ik telaat.
Maar als je zeg je heb vandaag nog en halve wege de dag zeg je nee komt adminstratie kosten bij.
En dan wil je maar helft componseren.
Ben je vaag bezig.

Ik wil beide adminstratie kosten weg hebben.
Zodat ik vandaag geld op bank zet mijn 2 bestellingen kan betalen zonder 12 euro extra adminsitratie kosten. Want als ik niet accepteerde gaf ze me niks. Kon ik maar lekker klacht indienen.....
Ik vind afterpay een fijn serves
Ik maak daar vaak gebruik mee.
Maar dit is helaas geen oplossing zo.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 13 december 2017 om 17:51 geantwoord

Beste Timash, de facturen zijn gestuurd naar het e-mail adres dat is opgegeven bij de bestelling. We hebben inmiddels contact gehad per e-mail en een passende oplossing geboden. Tevens hebben we geadviseerd om een account aan te maken, zodat je altijd inzage hebt in je openstaande orders.

Met vriendelijke groet Margriet

Alle klachten die gemeld zijn door Timash