Klacht: Administratie fout waardoor ik nu dubbele abonnementskosten heb.

op 09 juni 2016 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Ik heb meer dan een halfjaar geleden mijn abonnement omgezet in een bedrijfsfitness abonnement. En daarvoor heb ik in een keer een heel jaar betaald. Echter schrijft trainmore nog steeds elke maan kosten bij mij af voor dat oude abonnement. De kosten zijn nu al opgelopen tot 200 euro, schandalig.

Nu reageren ze ook totaal niet meer op emails. Terwijl ik al het bewijs heb aangeleverd inclusief toezeggingen op eerdere klachten dat het vanaf 1-12-2015 opgelost zou zijn. Nou mooi niet dus.

Als ik het geld dat geheel onterecht van mij afgeschreven is terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:23 geantwoord

Beste heer/mevrouw de Bruin,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Jelledb