Klacht: Adapter stekker verbrand

op 14 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Na de eerst keer een stekker adapter van Miniinthebox te hebben gebruikt, is mijn iPhone5 volledig stuk en niet meer te maken.
De stekker adapter was die nacht doorgebrand, waardoor er een kortsluiting is geweest.
Miniinthebox beweert “niet verantwoordelijk te zijn voor de schade aan welke apparatuur dan ook die een eventueel defect product kan veroorzaken”.
Kan ik hier een zaak van maken?

Ik wil dat Mininthebox mijn iPhone terug betaald.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - wij kunnen uw bestelling niet vinden via u naw gegevens. Geeft u svp uw bestelnummer, dan zullen wij zsm reageren. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Inge Deproost

6 maanden geleden - Mijn bestelnummer was 1608021024806709 op naam van: Hanne Adriaenssens

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 september 2016 om 09:59 geantwoord

Heeft op 14 september 2016 om 16:53 geantwoord

Ik wens geen nieuwe stekker. Ik gebruik nooit meer een stekker van Miniinthebox. Ik eis dat Miniinthebox mijn iPhone terugbetaald omdat het door hun doorgebrande stekker is dat deze niet meer te herstellen is.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Deproost