Klacht: Adapter Apple Watch werkt niet

op 11 juli 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Op 9 juli 2016 hebben wij twee Apple Watches gekocht in de Apple Store te Amsterdam. Thuis gekomen wilden wij de watches opladen en hebben de oplaadkabels en adapters aangesloten op het lichtnet. Één van de adapters (stekkers) begon de ratelen in de muur en deed daarna niets meer. De kabel ervan werkte wel met de andere adapter. Op maandag 11/7/2016 contact opgenomen met Apple Care en na een wachttijd van 11 minuten eindelijk geholpen. Na een lange discussie en na allerlei gegevens te hebben moeten doorgeven werd mij meegedeeld, dat ik dan maar naar de winkel terug moest om een andere adapter te halen. We waren inmiddels bijna een uur verder. Vervolgens in woede ontstoken over dit soort arrogantie van de macht van Apple. Uiteindelijk senior advisor aan de lijn , die en nieuwe adapter voor mij besteld heeft. Ik dien daar echter wel mijn creditcard gegevens voor te geven, omdat men bang is dat ik de defecte adapter niet terugstuur. Men maakt een reservering op mijn credit card van € 24,20. Ik vind dit een groot schandaal na e aankoop van twee watches a raison van € 788,–

Ik wil in eerste instantie een snelle levering van de vervangende adapter en tevens een excuus van Apple voor deze arrogante houding jegens de klant. Ik ga deze klacht ook bij de CEO van Apple neerleggen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdehaas