Klacht: Verouderde badkamer en douche en toiletten, en achterstallig onderhoud

op 02 februari 2015 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Wij wonen al 16 jaar in een huurwoning van actys, met veel plezier, alleen er zijn wat gebreken, de toiletten zijn verouderd, en de badkamer, en douche, in mijn buurt zie ik dat iedereen al voorzien is van nieuwe badkamers en toiletten en douche, aangezien wij er al heel lang wonen, Zou ik hier ook graag voor in aanmerking komen, dan kunnen wij ook weer in een mooie en schone badkamer douchen, en ,dat geld ook voor de toiletten, aangezien ik,de huur altijd netjes betaal, willen wij ook graag dat alles hoort zoals het hoort, vooral met twee opgroeiende kinderen. We moeten nu in bad douchen wat, niet prettig is, omdat de douche op zolder, vies is en het putje stinkt, hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en we samen tot een oplossing kunnen komen.

Ik ben tevreden als er een nieuwe badkamer zou komen, en op zolder een nieuwe douche, en de toiletten moeten ook vervangen inclusief, nieuwe betegeling.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja42