Klacht: Huurcontract tekenen 15 minuten voor tijd afgezegd en week later nog niks

op 24 november 2017 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Mijn moeder zou vrijdag 17 november 2017 in Utrecht het huurcontract tekenen voor een seniorenwoning. Een kwartier voor de afgesproken tijd belde Actys af, het contract was er niet en er was niemand op vrijdag die daar iets aan kon doen. Maandag 20 november heeft mijn moeder naar Arnhem gebeld en de medewerker zei dat ze vergeten was het contract op te stellen. Excuses van de medewerker en ze zou het z.s.m. regelen en opsturen. Het is nu vrijdag 24 november 2017 en het contract is er nog steeds niet. Volgens de medewerker zou ze het dinsdag 21 november 2017 hebben opgestuurd. Niet aangetekend zoals maandag beloofd was. Wel is toegezegd dat mijn moeder de sleutel van de seniorenwoning op vrijdag 1 december 2017 krijgt. Ik heb weinig vertrouwen meer in de toezeggingen van Actys. Is hier meer aan de hand? Gaat de huurovereenkomst niet door en probeert Actys het te rekken?

Als mijn moeder het huurcontract heeft gekregen en de sleutel van de nieuwe woning. En als de nieuwe woning netjes wordt opgeleverd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 24 november 2017 om 16:05 geantwoord

Beste mevrouw van Vark,

Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie.

Graag bevestigen wij dat wij uw klacht in goede orde ontvangen hebben, wij hopen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien.

Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Actys Wonen bv

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam van Vark