Klacht: Actys reageert niet op klachten

op 29 november 2017 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Een maand geleden verschillende klachten doorgegeven aan Actys omtrent een nieuwbouwwoning. Ondanks dat er serieuze klachten bijzitten (kapotte thermostaat) neemt Actys blijkbaar de klachten niet serieus en is het onmogelijk om telefonisch en per e-mail met een medewerker in contact te komen, er wordt simpelweg niet opgenomen of gereageerd op e-mails waardoor ik nu een maand(!!) later een serieus vermoeden krijg dat ze de klachten niet willen aanhoren / oplossen.

Wanneer ik na een maand eens een reactie zou mogen ontvangen omtrent mijn ingediende klachten en ze hier ook wat mee willen gaan doen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 01 december 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Vermeent,

Graag willen wij u allereerst hartelijk danken voor het feit dat u ons heeft voorzien van deze feedback, deze wordt zeker ter harte genomen!

Het spijt ons te moeten vernemen dat u sinds de oplevering van uw nieuwe woning in Park Triangel enkele problemen ondervindt. Het is dan ook onze absolute prioriteit om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk worden opgelost en u van uw nieuwe woning kunt genieten. U bent met verschillende collega's bij Actys Wonen in gesprek over een passende oplossing, wij hebben daarbij intern vernomen dat u samen met een van onze collega's op zoek gaat naar een passende oplossing hiervoor. Zij hebben inmiddels al telefonisch contact met u opgenomen en zullen via deze weg het contact met u vervolgen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Actys Wonen wenst u een prettige dag toe.

Actys Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door RVermeent