Klacht: Activision 2 maal ten onrechte afgekeurd

op 16 december 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik ben al 2 maanden bezig om een Activision Kock te laten verwijderen van een mini iPad.
Alle stukken toegestuurd via de link, aankoopbewijs
Verzekeringsbewijs, vervangingsdocument meegestuurd dat er door dixons een nieuwe iPad is verschaft. Apple vond de foto’s niet duidelijk en afgekeurd.
Nogmaals de bon gescand en ingestuurd geholpen door een van de weinige goede adviseurs die attent was om alles te checken dat het apparaat van mij was. Na het nog een keer nu met het serienr erop te hebben geschreven ingestuurd
Is deze eindelijk doorgezet voor reparatie. Helaas te vroeg gejuichd. Door meerdere incidennrs aan te maken zijn ze de hele historicus kwijt en krijg ik een mail met de vraag om te bewijzen dat de iPad van mij is, sorry hoor, Tijdens mijn eerste contact met Apple is er controle gedaan en vastgelegd dat deze iPad van mij is.
Wat slechte service voor een topbedrijf als Apple is.

Ik ben tevreden als direct zonder opnieuw aankoppbonnen etc te moeten insturen mijn iPad wordt hersteld. Ik ben een zeer goede klant en wordt nu bijna 2 maanden aan het lijntje gehouden
door onkunde van Apple.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scheffau@2026