Klacht: Activering

op 16 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

2 licenties besteld bij Van Dijk, waaronder Taalblokken NE-EN en Rekenblokken. Rekenblokken is geactiveerd, nu wil ik ook Taalblokken activeren maar hierbij krijg ik de melding dat de licentiecode al eerder is gebruikt. IK HEB GEWOON BETAALD VAN DIJK! meerdere malen de helpdesk gebeld. Na 45 minuten de telefoon maar opgehangen. s’Morgens stipt om 9:00 gebeld en krijg al meteen de melding dat ze het “HEEEEL erg druk hebben”. Ik krijg gewoon niemand aan de lijn. Ik vind dat als ik betaald heb voor digitaal lesmateriaal dat ik ook service krijg als ik problemen heb!!

Ik wil dat ik zo snel mogelijk taalblokken kan activeren! op school heb ik hier namelijk problemen door gekregen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Stef, Wat vervelend dat je de melding krijgt dat de activeringscode al in gebruik is. We hebben je klacht doorgezet naar de betreffende afdeling met de mededeling dat dit zo spoedig mogelijk opgelost dient te worden. Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 september 2016 om 12:54 geantwoord

Beste Stef,

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat de activeringscode al in gebruik is.

Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over.

Onze excuses voor het ongemak!

VanDijk.nl

Heeft op 22 september 2016 om 19:33 geantwoord

Ik ben al een week aan het wachten op een licentie code van dijk! ik vind dit erg lang duren en wil mijn geld terug als dit niet heel snel opgelost word! wat een kloteservice! Ik betaal, dus ik bepaal. Ik zit er niet op te wachten om steeds afgescheept te worden naar een of andere afdeling. Ik wil een werkende licentiecode en anders mijn geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door 120690