Klacht: Activering

op 16 september 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 licenties besteld bij Van Dijk, waaronder Taalblokken NE-EN en Rekenblokken. Rekenblokken is geactiveerd, nu wil ik ook Taalblokken activeren maar hierbij krijg ik de melding dat de licentiecode al eerder is gebruikt. IK HEB GEWOON BETAALD VAN DIJK! meerdere malen de helpdesk gebeld. Na 45 minuten de telefoon maar opgehangen. s’Morgens stipt om 9:00 gebeld en krijg al meteen de melding dat ze het “HEEEEL erg druk hebben”. Ik krijg gewoon niemand aan de lijn. Ik vind dat als ik betaald heb voor digitaal lesmateriaal dat ik ook service krijg als ik problemen heb!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ik zo snel mogelijk taalblokken kan activeren! op school heb ik hier namelijk problemen door gekregen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van VanDijk

1 jaar geleden - Beste Stef, Wat vervelend dat je de melding krijgt dat de activeringscode al in gebruik is. We hebben je klacht doorgezet naar de betreffende afdeling met de mededeling dat dit zo spoedig mogelijk opgelost dient te worden. Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 22 september 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stef,

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat de activeringscode al in gebruik is.

We hebben je klacht doorgezet naar de betreffende afdeling met de mededeling dat dit zo spoedig mogelijk opgelost dient te worden.

Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Heeft op 22 september 2016 om 19:33 geantwoord

Ik ben al een week aan het wachten op een licentie code van dijk! ik vind dit erg lang duren en wil mijn geld terug als dit niet heel snel opgelost word! wat een kloteservice! Ik betaal, dus ik bepaal. Ik zit er niet op te wachten om steeds afgescheept te worden naar een of andere afdeling. Ik wil een werkende licentiecode en anders mijn geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door 120690