Klacht: Activeren dierentuinkaartje

op 17 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde zondag ochtend een dierentuin kaartje activeren gekocht bij kruitvat. Geldig tot en met 16 Juli.
Echter was het niet mogelijk om dat kaartje te activeren.
Via een Facebook bericht geven ze aan dat de site er even uit lag. Niet is niet waar hij heeft het langere tijd niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht zeker het aankoop bedrag van het kaartje terug.

Maar eigenlijk heb ik nu extra kosten gemaakt om een volledige prijs te betalen voor een nieuw kaartje dus ik verwacht eigenlijk wel de volledige entree prijs van een volwassenen voor ddiergaarde Blijdorp. Bijvoorbeeld in de vorm van een cadeaukaart desnoods te besteden bij kruitvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blijdorp1