Klacht: Activatie van Office 365

op 05 april 2013 over Microsoft in de categorie Software

Op 21 februari j.l. melde ik een installatieprobleem bij Microsoft voor het installeren van Office 365 op een iMac. Al snel blijkt het probleem bij Microsoft te liggen. Dit erkent de helpdesk diverse malen en het staat ook op de diverse fora. “Er is momenteel inderdaad een probleem met de activatieservers voor Office 365-versies van Office voor de Mac. Het is bij ons bekend en we doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen.” Vervolgens wordt er door diverse helpdeskmedewerkers beloofd dat er contact met mij wordt opgenomen door de Technische Dienst van Microsoft. Er wordt tevens gezegd “Een oplossing is voorhanden”. Vervolgens hoor ik niets meer van Microsoft en zit dus opgescheept met een product wat niet werkt, maar waar ik wel voor betaald heb! Het is ondertussen 6 weken geleden en 12 telefoontjes verder.

Of er wordt binnen afzienbare tijd door Microsoft een technische oplossing gegeven. Binnen een week lijkt mij alleszins redelijk of restitutie van het aankoopbedrag.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Beste,Bedankt voor uw vraag, Volgens onze gegevens is dit probleem reeds verholpen door in plaats van het .com adres een .nl te gebruiken.Mochten er nog andere vragen zijn dan horen wij deze graag.MVG, Marc

Reactie van de melder van de klacht StefanvT

7 jaren geleden - Dank voor de oplossing, wat ik blijkbaar niet voor elkaar kreeg lukte wel na melding op klacht.nlMvg. Stefan

Alle klachten die gemeld zijn door StefanvT