Klacht: Action geeft geen garantie

op 23 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor garantie moet je niet bij de Action zijn, schandalig hoe je wordt behandeld.
In oktober 2015 een doppendoosje (Werckmann) gekocht, voor erbij, heb een andere professionele set die ik altijd gebruik.
Ik kijk of alles erin zit en leg de doos weg.
Eind maart 2016 gebruik ik hem voor het eerst 2x. zonder enige kracht of zo, daar gebruik ik dit lichte spul al helemaal niet voor.
Leg hem neer, valt het omschakelpalletje van de ratel eruit (los/vast instelling) ga gelijk naar de Action in Ermelo, ik denk die ruilen ze even om want ik heb toch minimaal 1 jaar garantie.
Zegt de Cheffin doodleuk dat er geen garantie op zit, alleen op elektrische apparaten.
Als ik binnen een maand was gekomen konden ze nog wel wat doen, maar nu na 5 maanden zal ik hem wel vaker hebben gebruikt.
Nou, iedere boer kan zien dat het allemaal nieuw is en zelfs niet gebruikt, op na.
Voor hetzelfde geld zag ik het pas na een jaar, heb wel meer nieuw spul lang ongebruikt in huis liggen, maar dan zou ik tegen mijzelf zeggen dat ik maar eerder had moeten kijken/proberen.
Ik vind het schandalig dat ze je gewoon in de winkel afpoeieren met: ik kan u niet helpen, u mag het bij Action.nl proberen, maar ik geef geef u weinig hoop.

Gelijk online in het weekend van 24 maart het verhaal uiteengezet met foto’s erbij.
Kreeg online de melding te zien dat ze zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Niet dus, ik hoor helemaal niets.

Op 13 mei hetzelfde bericht gestuurd naar Action.nl, via website.
Tot op heden geen enkele reactie ontvangen, wat een service, terwijl wij als regelmatige klant vanaf het eerste uur toch zeker meer dan 1000 euro hebben besteed.
Deze gang vind ik gewoon schandalig, wees dus gewaarschuwd als je aanspraak moet maken op garantie.

Inmiddels contact gehad met Consuwijzer, daarvan kreeg ik een heel uittreksel, wat erop neer komt dat je gewoon garantie hebt, omdat ze een deugdelijk product moeten leveren en niet zelf kunnen uitmaken en zeggen dat je na een maand geen garantie meer hebt.

Maar nu je gelijk halen.
Moet het ervan komen dat je naar de winkel gaat en ik als oudere blijf staan, uiteraard met een hoop stennis, tot het omgeruild wordt?
Is toch belachelijk.
Mijn adres stond erbij, ze hadden gewoon even een rateltje kunnen opsturen, probleem opgelost.

Ik vind dat, al koop je een fotolijstje van een euro bij de Action, en binnen een jaar laat de lijm of zo los, dat ze het nog moeten vervangen of repareren, zonder gemor. Behalve als het eigen schuld is, maar dan zou ik niet reclameren, zou dan een nieuwe kopen.
Nu laten ze je barsten en gaan misschien eerst wat doen als je aan de bel trekt.
Daarom geef ik het hier maar door, omdat ik mij belazerd voel, als is het een doppendoosje van 12 euro, dit slaat nergens op.

Als ze toegeven fout te zitten en zo niet met klanten horen om te gaan en gewoon even een rateltje of doppendoos opsturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht burgkop

1 jaar geleden - GRAPPENMAKERS, DAT HEB IK 2X GEDAAN - MAAR U LAAT NIETS HOREN -. Laatste online ontvangstbevestiging bewaard.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door burgkop