Klacht: Action amstelveen

op 09 februari 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag naar de action in amstelveen geweest.
Had een vraag over iets, eerste instantie wilde deze man mij niet helpen, hij gaf alleen aan daar of daar moet je kijken en als het er niet is dan hebben we het niet, dus ik vraag hem komen ze nog binnen als ze er niet bij staan, hj zegg kort af IK WEET HET NIET.
Het viel mij op dat elke keer als er wat gevraagd werd aan hem, hij heel erg onbeschoft antwoorden zo van zoek jet uit.
Ik zeg daar natuurlijk wat van, en hij zei ja als ik iedereen hier moet bedienen mogen de prijzen wel omhoog!
De mensen in de rij waren in shock van zijn antwoord!
Ik vind als je je werk niet leuk vind ZOEK EEN ANDERE BAAN!
Het was t hollandse man! Vet onbeschofr niet normaaaal!!!!!!!!!

Blijkbaar is deze man niet tevreden over zijn baan!
Helpt alleen klanten als de prijzen omhoog gaan!
Het was vandaag in de action amstelveen
Vrijdag 9 feb om half 3!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Sil Been