Klacht: Actifry

op 01 juni 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Beste .
Voor een half jaar terug 2 actifry gekocht .
Nu is er 1 van mijn ouders kapot .
In de klep zit veel beweging.
Deze is voor 3 weken terug , terug gegaan naar BCC
Deze hebben hem naar ecare gestuurd voor reparatie .
De pan is 21 dagen weg geweest . Vandaag terug gekomen en blijkt nog steeds niet gemaakt te zijn .
Ik ben gelijk terug gegaan naar BCC in Arnhem.
Toen begin de ellende waar ik van het kastje naar de muur ben gestuurd .
Toen de pan terug werd gestuurdviir reparatie werd ons verteld dat als hij nog steeds niet aan de eis zou doen dat wij een nieuwe zouden krijgen
Maar wat blijkt ze trekken zich terug want dat hadden ze niet gezegt…..ik moest maar contact opnemen met tefal. Ik heb gelijk in de winkel gebeld en de mevr zei dat ik terug moest gaan naar ecare in duiven en als ecare de pan weer zou nakijken en hun komen tot de conclusie dat hij niet goed zou sluiten dat er een ander zou komen.
Ik ben gelijk door gereden naar ecare in duiven .
Daar werd geconcludeerd dat de pan niet goed sluit en dat hun de pan zouden crediteren bij tefal .
Ik mog de oude pan meenemen omdat mijn moeder niet zonder kan omdat zij het aan het hart heeft en vet vrij moet koken
Nu werd ik een uur later terug gebeld door tefal met het antwoord dat zei dit niet tegen mij gezegt hebben over de nieuwe pan en dat ecare het niet bevonden heeft dat de pan niet goed sluit . Terwijl ik dit vanmiddag zwart op wit op papier heb staan van de monteur dat de pan wederom niet goed is
Ecare gelijk weer gebeld en die zeggen nu dat hij weer beoordeeld moet worden voor dat we een andere krijgen . Dit zou voor de derde keer zijn .
Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Kortom . 20 euro aan benzine kosten kwijt plus de telefoon kosten en dan schandalig door tefal worden behandeld met valse voor wenselen.
Wat kan ik hier mee .
Mvg elles Derksen

Als ik voor mijn moeder een andere actifry zou kunnen krijgen voor haar gezondheid

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dirkje1969