Klacht: acties te vroeg gepubliceerd, geen klantvriendelijkheid

op 03 september 2016 over Total in de categorie Tankstations

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er loopt bij total een actie om kinderboeken te sparen tijdens het tanken.
Na het tanken voldoende zegels om een boek te kunnen afhalen. de stand bij de kassa vol met kinderboeken. Tijdens betalen de mededeling bij de kassa dat de actie wel gepubliceerd staat maar de boeken nog niet mee gegeven kunnen worden wegens administratieve moeilijkheden omdat de actie nog niet loopt…..kom zaterdag maar terug. Op zaterdag is tankstation wel geopend en personeel aanwezig. echter 5 minuten voor werkelijke openingstijd. boek wordt nog niet meegegeven…”ben nog niet open” kom straks maar terug. echte klantenbinding bij total. service is ver te zoeken…

Gewenste Oplossing:

de actie is te vroeg gepubliceerd en in de winkel gekomen. adverteer niet te vroeg of geef de klanten de producten mee. zorg zelf voor een administratieve oplossing. Dat heet service....te vroeg open...geef het boek dan weg...de zegels zijn aanwezig...boek dit als eerste werk af...stuur dde klant niet weg...dat heet service

Tankstation: Total, Westerhagelaan Haagse Beemden Breda

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvdm1978