Klacht: Acties

op 27 juli 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Mango heeft nu veel verschillende acties lopen waaronder de NOA broeken.
Ik wilde daar heel graag een broek van halen. In de winkel bij ons in de stad hadden ze deze niet en online stond deze broek in de actie van 29,99 voor 19,99.
Ik heb deze broek toen besteld.

De dag daarna kreeg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd zou worden en dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat de broek niet meer bij hun op voorraad was.
De broek was toen ook helemaal uit de actie gehaald op de site.
Toen ik later weer keek stond de broek er weer voor de actieprijs op maar dit keer niet in mijn maat.

Ik vond dit erg jammer en heb daarom gebeld of zij mij tegemoet wilde komen met eventueel een andere NOA broek voor de actieprijs of een tegoedbon.

Zij weigerde mij tegemoet te komen en zeiden dat dit bij hun heel vaak gebeurd.
Dat zij ook nog aangeven dat het heel vaak gebeurd en er vervolgens zo laks mee omgaan vind ik erg storend en ik baal er nu van dat ik de broek niet kan ontvangen voor de prijs waar hij voor aangeboden werd.

Ik ben tevreden als de mango mij tegemoet komt met een andere NOA broek naar keuze voor de actieprijs of met een tegoedbon van meer dan 20%.
kortingbonnen van 20% komen namelijk regelmatig voorbij.

Ook ben ik tevreden als zij mij dezelfde broek alsnog opsturen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xscak