Klacht: Actiecode25

op 30 juni 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kreeg een mail met een waardebon van 25€ bij aankoop van meer dan 500€ , dus besliste ik om een NAS aan te schaffen van 851€ , nu bleek de waardebon niet werken op de site .
Ik heb dan iemand via de chat aangesproken en hij ( Renee ) melde me dat ik wel recht had op de korting van 25€ , hij beloofde me dat die 25€ welke ik te veel betaalde teruggestort ging worden op m’n Paypal account
Ik moest enkel een mail sturen en hij ging alles in orde brengen .
Nu twee dagen later en nog steeds geen reactie en geen terugstorting.
In bijlage vindt je het chat verkeer met Renee , hij beloofde dat de 25€ teruggestort ging achteraf teruggestort ging worden ( zonder deze belofte had ik de NAS waarschijnlijk zelfs niet bij jullie gekocht ).

Ik eis mijn beloofde 25€ terug welke ik door jullie mankerende site niet heb kunnen toevoegen bij mijn bestelling .

Reactie van de melder van de klacht Omer666

1 jaar geleden - Opgelost , ik krijg mijn beloofde 25€ terug . Bedankt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 02 juli 2016 om 12:38 geantwoord

Beste Christophe,

Ik zie inderdaad dat de klacht als is opgepakt en opgelost. Wij hopen dat het goed is opgelost en het niet te lang heeft geduurd.

Indien er een ongemak is ontstaan door de huidige situatie willen wij onze excuses hiervoor aanbieden.

Indien u nog vragen heeft kunt u een reactie plaatsen of, zoals u al had gedaan, een e-mail sturen.

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team