Klacht: Actieartikel voortijdig verkocht

op 09 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Al meerdere keren is het mij overkomen dat ik misgrijp bij het Kruidvat, zo ook vandaag!
In de kruidvatfolder stond een lichtbord die ik graag voor mijn dochter wilde kopen. Voor op de folder staat; Geldig van dinsdag 9 mei t/m zondag 14 mei 2017. Toen ik vanmiddag (9/5) na mijn werk het lichtbord wilde kopen was het schap leeg! Van de verkoopster hoorde ik dat de actieproducten in Naaldwijk al op maandagmiddag in de verkoop gaan. En ook hoorde ik dat er zelfs filialen zijn die al op de donderdag of zondag (!!) voor de start van de actie (die dus start op dinsdag) hun actieproducten in de winkel zetten?!

Ik vind deze hele gang van zaken doen zeer misleidend en onvriendelijk voor mij als consument. Ik ben al jaren klant van het Kruidvat, duizenden euro’s heb ik uitgegeven bij het Kruidvat. Ik vind het niet meer dan redelijk dat iedereen de kans krijgt een actieprodukt te kopen, ook werkende mensen. En dus het actieproduct in de verkoop zals aangegeven in de folder!

Ik hoop van u te horen of ik alsnog dat lichtbord (€ 8,99) kan kopen. Ook hoor ik graag wat u vindt van mijn bezwaar om de actieproducten voortijdig aan te bieden?

Vriendelijke groet,

Marisa Leenen
06-23550642

Zie hierboven

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.H. Leenen