Klacht: Actie raceauto Max Verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik zal waarschijnlijk niet de enige Oma zijn, die haar kleinzoon van 8 jaar kan gaan vertellen, dat de race auto niet meer te krijgen is. Vreselijk, dat er zo word omgegaan met een actie, waarbij in de meeste gevallen kinderen teleur gesteld worden. De actie zou lopen tot 10 Oktober, maar vandaag op 2 oktober heb ik al te horen gekregen dat de actie voorbij is.
Je word dan met een actie code weggestuurd, waarbij je een gesigneerde pet \\\\\\\”kunt\\\\\\\” winnen. Ook hierbij de mededeling: helaas U heeft NIET gewonnen. Hartelijk dank voor deze enorme teleurstelling JUMBO!!!!!!!!!

Als de actie daadwerkelijk tot 10 Oktober gehandhaafd was gebleven en ik mijn kleinzoon een auto had kunnen geven, of in ieder geval een gesigneerde pet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht 4496775

1 maand geleden - De oranje button werkt voor geen meter. waarschijnlijk willen ze de klacht niet plaatsen ???????

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4496775