Klacht: Actie niet leverbaar

op 09 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In de folder van 06-06-16 tm 19-06-16. Stond een elektrische sigarettenmaker. 7 juni belde ik verschillende blokkers, alleen waren nergens meer leverbaar. Dit voor een actie die tot 19 juni duurt. En geen op is op bij staat.

Zelfs de klantenservice kan niks doean.

Echter zou ik tocb graag de actie willen hebben, aangezien er niet bij staat zo lang de voorraad strekt

Als ik toch gebruik kan maken van de actie.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 14:15 geantwoord

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het klopt dat de elektrische sigarettenmaker niet te verkrijgen is in de Blokker winkels. Helaas bleek pas na het drukken van de folder dat dit artikel een kwaliteitsprobleem heeft. Omdat Blokker de kwaliteit van de producten zeer belangrijk vindt is er besloten om de voorraad hiervan niet uit te leveren aan de winkels. Op dit moment hebben wij helaas geen ander artikel op voorraad dat als alternatief kan worden aangeboden.

De informatie over het kwaliteitsprobleem en de beslissing om niet uit te leveren heeft helaas de winkels en de klantenservice niet op tijd bereikt. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare