Klacht: actie maar geen voorraad

op 16 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

actiecoupons ontvangen bij de folders en een mail over de speciale koopavond met 20% korting. Ik was toe aan een nieuwe elektrische tandenborstel (wel van oral B omdat ik nog opzetborstels op voorraad heb) Toevallig was ik vanmiddag in Putten en wilde daar gebruik maken van de actie maar helaas ging de actie na 17 uur pas in. Daar werd ik uiterst vriendelijk geholpen en werd er gezegd dat de korting pas na 17 uur in de kassa stond, daarom kon ik daar op dat moment geen gebruik van maken. Prima…. tot zover.. Zelf ben ik woonachtig in Barneveld, daarom vanavond naar de Kruidvat in Barneveld geweest voor een elektrische tandenborstel maar wel van Oral B. Er stonden heel veel dummy dozen in allerlei prijsklassen . Ik heb toen een middenmoot genomen van € 44,95. Verder waren er op dat moment nog 2 kennissen in de winkel die de actie niet konden vinden en daarom ook voor deze optie gingen. Het was druk en chaotisch in de winkel en slechte leiding. Het meisje achter de kassa kon niets vinden, waarop werd gemeld dat zij naar achter moest bellen. Dat heeft ze gedaan maar daar werd gezegd dat alle dozen leeg waren en er was niets. Okay en nu……ja dat wist ook niemand, er waren wel andere merken maar niet geschikt voor Oral B opzetstukjes . Eigenlijk was het al heel erg vervelend dat ik vroeg om iets. De meisjes waren te druk , niet echt behulpzaaml/klantvriendelijk en het was een chaos (wat de leidinggevende op dat moment ook riep, het overzicht was weg). Alle dozen die er stonden waren leeg en er was geen enkele elektrische tandenborstel van Oral B, verder wist ze het ook niet . Ik vind dit een kwalijke zaak, er staan allerlei dozen met verschillende prijzen maar eigenlijk is er geen 1 elektrische tandenborstel van Oral B die je kan kopen, dus op dat moment 3 klanten in de winkel die voor hetzelfde komen en zonder het gewenste product naar huis gaan. Erg jammer….

Als ik alsnog een elektrische tandenborstel van Oral B kan kopen met 20% korting

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.kamphuis