Mijn Klacht:
Hallo.Jullie hebben een koffiezetapparaat voor 229 euro maar geen koffiezetapparaat te krijgen bij ons hebben ze maar 1 binnen gekregen.WEER ZO.N MOOIE ACTIE VAN AH.niet de eerste keer dit komt vaak voor.
Gewenste Oplossing:
ALS ZE EENS GENOEG KUNNEN BESTELLEN.


